Τρόποι Επιστροφής
Shopping Cart
0,00

ΓΕΝΙΚΑ
Η Εταιρεία ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος, μόνο εφ’ όσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της. Οποιαδήποτε ζημία υποστεί το προϊόν κατά την επιστροφή του προς εμάς, βαρύνει αποκλειστικά εσάς. Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή
ελαττώματα. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας απαραίτητη κρίνεται η αποστολή ηλεκτρονικού μηνύματος στο sales@vlgarage.gr αναφέροντας στο θέμα την αιτία επιστροφής του προϊόντος (πχ: 1. Επιστροφή, 2.Αλλαγή, 3.Ελαττωματικό προϊόν, 4. Λάθος προϊόν κλπ) και φυσικά τον αριθμό της παραγγελία σας, διαφορετικά μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί σας τηλεφωνικά στο +30 210 5786997, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-16:00. Αφού παραλάβουμε το προϊόν και διαπιστωθεί η εμπορεύσιμη κατάστασή του, θα ξεκινήσει άμεσα η επεξεργασία του αιτήματός σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε πάντα να επισκεφθείτε το https://vlgarage.gr/.

 Α. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ:
Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν παραλάβετε τα προϊόντα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γνωστοποιήσετε την πρόθεση ακύρωσης της παραγγελίας σας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@vlgarage.gr ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά μαζί μας στο +30 210 5786997, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-16:00. Στην περίπτωση αυτή, θα γίνει επιστροφή της πληρωμής σας με τον τρόπο τον οποίο πληρώσατε, αν η πληρωμή έχει γίνει με κατάθεση στον Τραπεζικό Λογαριασμό μας ή με χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτική σας κάρτας και εφ’ όσον τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην
εταιρεία ταχυμεταφορών για παράδοση στον πελάτη.

  1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:
    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσής τους. Το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, δηλαδή να είναι πλήρες, χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά το προϊόν, συμπεριλαμβανομένων όλων των ετικετών/ταμπέλας, απαραίτητων εγγράφων κλπ. και σε κάθε περίπτωση το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Εφόσον το επιστρεφόμενο προϊόν είναι στην αρχική του
    κατάσταση δεν θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του. Στην περίπτωση αυτή, θα γίνει επιστροφή της πληρωμής σας με τον τρόπο τον οποίο πληρώσατε. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των εμπορευμάτων πρέπει να γίνεται με την συνεργαζόμενη μας εταιρεία, διαφορετικά το κόστος αποστολής θα το επιβαρυνθεί ο πελάτης.
  2. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ:
    Σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής θα είναι δωρεάν μόνο για την πρώτη σας αλλαγή. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των εμπορευμάτων πρέπει να γίνεται με την συνεργαζόμενη μας εταιρεία., διαφορετικά το κόστος αποστολής θα το επιβαρυνθεί ο πελάτης.
  3. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ:
    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το ελαττωματικό προϊόν μέσα σε 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και εντός της αρχικής του συσκευασίας προκειμένου να μην επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του. Στη περίπτωση που θέλετε αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος δεν θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα μεταφοράς. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των εμπορευμάτων πρέπει να γίνεται με την συνεργαζόμενη μας εταιρεία, διαφορετικά το κόστος αποστολής θα το επιβαρυνθεί ο πελάτης.

 5.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ:
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία μας θα ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προ αναφερθείσα σύμβαση. Η διαδικασία του αντιλογισμού (ολικού ή μερικού) στις χρεώσεις πιστωτικών καρτών, γίνεται όπως ακριβώς έχει γίνει η χρέωση της κάρτας. Αν η χρέωση έχει γίνει εφάπαξ, η επιστροφή θα γίνει εφάπαξ, ενώ αν η χρέωση έχει γίνει με δόσεις τότε και η επιστροφή θα γίνει με δόσεις. Εάν έχετε πραγματοποιήσει την αγορά σας με αντικαταβολή, παρακαλούμε θερμά όπως
συμπληρώσετε στο έντυπο επιστροφής – υπαναχώρησης το IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού που θέλετε να γίνει η επιστροφή του χρηματικού ποσού.

Leave a Reply